top of page
Obchodní podmínky pro seznamovací akci Pětiminutové rande
 

Obchodní podmínky obsahují popis služeb a specifikaci smluvního vztahu mezi účastníkem seznamovací akce Pětiminutové rande (dále jen „klient“ nebo „účastník“) a organizátorem seznamovacích akcí Jitkou Matějcovou IČO: 47507811 (dále jen "organizátor").

 

ÚČAST NA AKCI

Seznamovacích akcí Pětiminutové rande (dále jen „akce“) se může klient účastnit po dosažení věku 18 let, pokud je způsobilý k právním úkonům a souhlasí s těmito Obchodními podmínkami. Klient ručí za správnost údajů, které vyplní v registračním formuláři na petiminutoverande.cz. Organizátor nenese žádnou zodpovědnost za informace, které klient uvedl ve svém registračním formuláři, ani za důsledky, které nepravdivé informace mohou způsobit. Podmínkou účasti na akci je pravdivé vyplnění registračního formuláře na petiminutoverande.cz, zaplacení vstupného a obdržení potvrzení účasti (faktury) od organizátora e-mailem.

Organizátor si vyhrazuje právo odmítnout účast klienta na akci Pětiminutové rande, a to i bez udání důvodu. Organizátor má také právo odmítnout účast klienta na akci, pokud se již seznamovací akce opakovaně zúčastnil a neměl shodu, anebo se účastní příliš často, případně pokud je podnapilý nebo pod vlivem omamných látek.

Organizátor nepřebírá jakoukoliv zodpovědnost za jednání klienta před zahájením seznamovací akce, během akce nebo po jejím ukončení, a to v jakékoli souvislosti s touto službou. Klient se zavazuje uhradit organizátorovi škodu, která by mu vznikla jeho zaviněním.

 

PŘIHLÁŠKA NA AKCI A PLATBA

Přihlášení na akci učiní klient na webové stránce petiminutoverande.cz vyplněním všech povinných údajů a zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami, čímž klient vyjadřuje svůj souhlas s obchodními podmínkami a zavazuje se je dodržet. Přihlášení je dokončeno zaplacením vstupného na účet 3865107003/5500 vedený u Raiffeisen bank. 

Pokud nebude platba na účet organizátora připsána do 5 dnů od přihlášení a nejpozději 8 dnů před akcí, je objednávka neplatná a klient může být z účasti na akci vyřazen. Klient má závazně rezervovanou účast na seznamovací akci v okamžiku, kdy dojde k připsání platby na účet organizátora a klient obdrží fakturu (doklad o zaplacení) od organizátora.

 

Uhrazením platby vzniká smlouva mezi organizátorem Jitkou Matějcovou IČO: 47507811 a klientem. Předmětem této smlouvy je právo klienta zúčastnit se seznamovací akce Pětiminutové rande v termínu potvrzeném organizátorem. Vzájemný smluvní vztah a právní poměry mezi organizátorem a klientem se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku (zákon 513/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů).

Organizátor akce negarantuje klientovi, že na akci bude mít shodu s jiným klientem a seznámí se.

 

ZRUŠENÍ ÚČASTI

Klient má právo zrušit svoji účast na seznamovací akci posláním e-mailu na e-mailovou adresu info@petiminutoverande.cz, tento e-mail musí obsahovat jméno a příjmení, datum objednané akce a číslo účtu pro vrácení vstupného.

Pokud ke zrušení účasti ze strany klienta proběhne do 8 kalendářních dnů před konáním akce, má klient právo na vrácení zaplaceného vstupného do 14 dnů na účet, který uvedl v e-mailu.

Při zrušení 7 až 3 dnů před akcí vrátí organizátor 50 % poplatku. Poplatek propadá při zrušení méně než 3 dny před akcí nebo při neúčasti na zaplacené akci, při řádné omluvě organizátor klientovi nabídne slevu 25 % na další akci. 

Dárkové poukazy (vouchery) zakoupené na naše akce nejsou vratné a směnitelné za hotovost.

 

PODMÍNKY ZRUŠENÍ / NEKONÁNÍ AKCE

Organizátor může zrušit akci v případě, že se nenaplní kapacita seznamovací akce nebo v jiných výjimečných případech, jako je například nedodržení smluvních podmínek ze strany pronajímatele prostor.
V takovém případě mají klienti právo na vrácení celého zaplaceného účastnického poplatku. Organizátor může navrhnout posunutí rezervace na jiný termín. Zrušením akce nevzniká klientovi nárok na jinou náhradu škody vzniklou v souvislosti s nekonáním akce.

Organizátor garantuje klientovi, že se akce zúčastní minimálně 5 potenciálních partnerů. Při nižším počtu obdrží klient kompenzaci ve výši 20 % z výše uhrazeného vstupného. Kompenzace bude zaslána na účet klienta nebo vystaven dárkový voucher dle přání klienta.

 

ZÁSAH VYŠŠÍ MOCI A NÁROK NA VRÁCENÍ ÚČASTNICKÉHO POPLATKU

Pokud se akce neuskuteční z důvodu zásahu vyšší moci spočívající v mimořádné, nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události, která vznikla nezávisle na vůli organizátora, vyhrazuje si organizátor právo na převedení celého účastnického poplatku na voucher s platností jednoho roku. Voucher není směnitelný za hotovost. Pokud nebude do jednoho roku voucher uplatněn, jeho hodnota propadá. Voucher je přenositelný na jinou osobu.

Pokud se klient nemůže na akci dostavit z důvodu zásahu vyšší moci, poplatek propadá, při řádné omluvě organizátor klientovi nabídne slevu 50 % na další akci, klient musí svůj nárok řádně doložit.

 

PRŮBĚH AKCE

Klient je povinen řídit se během akce pokyny organizátora nebo moderátora akce. Klient se zavazuje chovat se k ostatním klientům s respektem, dodržovat pravidla slušného chování a nepoužívat ghosting. Během akce nesmí klient používat hrubé, neslušné nebo urážlivé výrazy. Během akce je zakázáno dělat sexuální návrhy.

V průběhu akce si klienti nesdělují kontaktní informace. Účastník akce musí být schopen se bez problému a obtíží dorozumět s ostatními účastníky akce v českém nebo slovenském jazyce. Na akci nemají klienti povoleno fotit ani pořizovat audio nebo video záznam. 

 

Organizátor bude fotografie a zvukové záznamy pořizovat pouze po souhlasu klientů.

 

VYHODNOCENÍ AKCE

Po skončení akce zašle organizátor e-mailem každému klientovi z akce, které se zúčastnil, e-mailové adresy těch klientů, s kterými nastala shoda, což znamená, že se oba vzájemně označili. Volba, s kým si chce klient vyměnit kontakt se provádí vyplněním formuláře, který klient dostane na začátku akce a předá ho na konci akce moderátorovi.

Pokud nenastane žádná shoda, odešle organizátor klientovi e-mail s touto informací. 

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Organizátor zpracovává základní osobní údaje klientů, které dobrovolně vyplnili v registračním formuláři na webu petiminutoverande.cz. Tyto údaje jsou nezbytně nutné k poskytování služeb organizátorem.

Organizátor nesdílí s nikým žádné osobní údaje klientů, s výjimkou e-mailové adresy, která je předána účastníkům seznamovací akce, se kterými měl klient shodu.

Registrací na webu petiminutoverande.cz souhlasí uživatel se zasíláním informací a obchodních sdělení souvisejících s akcemi Pětiminutové rande na e-mailovou adresu, telefonní číslo a whatsaap, uvedené při registraci.

Další informace viz Zásady zpracování osobních údajů pro klienty Pětiminutového rande dle GDPR.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Organizátor si vyhrazuje právo měnit a upravovat webové stránky petiminutoverande.cz.

Organizátor si taktéž vyhrazuje právo kdykoliv v budoucnu měnit tyto Obchodní podmínky s okamžitou účinností. Vyzývá proto všechny své klienty, aby se s jejich aktuální podobou před přihlášením na akci vždy pečlivě seznámili.

Organizátor taktéž nemůže žádnému zákazníkovi, absolvujícímu seznamovací akci Pětiminutové rande zaručit, že na tomto setkání najde vhodného partnera.

bottom of page